výprodej - akce

Parfémy - jak si je vybrat, nosit a používat v závislosti na denní době a nebo ročním období? ...
Otázek je mnoho. Zde jsou některé zásady, které je vhodné dodržet.
Umíme vybírat vůni?
Každý parfém a parfémovaná voda odlišně voní na kůži u různých osob.
Závisí to na typu pokožky a jejím pH (stravování, jídle a nápojích, zdravotní kondici apod.). Takže nekupujte určitou vůni jen proto, že se vám líbí, jak voní Vaše kamarád(ka). Vyzkoušejte stejnou vůni na vlasní pokožce.
Sedí Vám tato vůně?
Cítite se dobře s touto vůní?
S ideální vůni se  cítíte jakoby vám vlála sukně ve větru nebo dobře padnoucí oblek.

Umíte zkoušet vůni?
Vybraný vzorek vůně střikněte na zápěstí nebo se tyčinkou vzorku lehce dotkněte špičky některého prstu na levé či pravé ruce a nechte 3 - 5 minut rovinout vůni. Nikdy hned po nanesení nečichejte k vůni, protože ucítíte alkohol, který vyprchává z vůně a ochromí vám čichové buňky, takže výsledný efekt nebude dokonalý a vůně bude značně zkreslená. Zkoušíte-li více vzorků vůní vždy před každým novým vzorkem vůně nejprve přivoňte k umleté kávě nebo černému čaji a teprve potom k nanesené vůni. Jste-li alergik, nenanášejte vůni na pokožku, ale střikněte nebo tyčinkou lehce naneste vůni na testovací papírek v parfumérii nebo u prodejce, znovu nečichejte ihned k vůni, ale nechte vyprchat nejdříve alkohol z testovacího papírku a teprve po 3 - 5 minutách si přivoňte k nanesenému vzorku.             
Umíme využívat vůní?
Volba vůně během dne a v určitém ročním období.
Parfémy zdůrazňují vaší osobnost, hodně mluví o vašem výběru a temperamentu. Výběrem správné vůně můžete potěšit okolí jemností nebo zaujmout smyslností. Při výběru správné vůně vám pomůže také náš
"Průvodce parfémy Federico Mahora podle druhu a skupin" nebo "Tabulky doporučených vůní pro roční období", které najdete v našem eshopu Nayrouse Cosmetic zde
Základním principem je, že během dne a v letním období vybíráme vůně lehké svěží, čerstvé, například ovocné nebo květinové.
A v začínajícím zimním a chladném počasí se zahalte do vůně plné smyslnosti pižma, santalového dřeva, hřebíčku, výrazně vonících květů. Rozhodněte se proto pro těžší vůně - například, orientální nebo chyprové.
Pečlivě také vybírejte vůni pro nošení během dne a jinou vůni k různým příležitostem. K návštěvě divadla nebo na ples jsou ideální těžší vůně. Během dne, nebo do zaměstnání zvolte jemnou vůni květin a ovoce, v případě mužů, zvolte elegantní kompozice a velmi jemné vůně vodní, dřevité, orientální-květinové.

Umíme nanášet vůni?
Vůni nanášejte - stříkněte na krk, zápěstí, do ohýbu lokte, na dekolt - v těchto místech bude vaše vůně velmi dobře cítit. Proč? V těchto místech krev proudí rychleji, a proto jsou vůně stimulovány k nejkrásnějšímu rozvinutí jednotlivých tónů vůně.
Vůně na pokožce postupně rozvíjí svůj jedinečný buket.
Nikdy nevtírejte vůni do pokožky, ani neroztírejte nanesenou vůni! Nechte ji rozvinout jejím vlastním tempem.  
Nejdříve vás uchvátí svěží vůně hlavy, následně nejvíce charakteristické tóny srdce a nakonec jeho trvalý voňavý základ, nazvaný jako tělo vůně. Roztíráním vůně můžete podráždit kůži a není dosažen požadovaný efekt, protože zničíte rozvinutí všech tónů vůně. Pokud chcete, aby vaše pleť byla hedvábně hladká a krásně voněla, použijte současně parfémovaný tělový balzám (popř.parfémovaný krém na ruce).

Umíme nosit vůni?
Vonět jemně nebo silně?
Dobrým způsobem, jak jemně vonět, je roztřikuntí vůně do vzduchu a nechat rozprášenou vůni volně padat na sebe. Tato metoda je nejvhodnější také pro velmi intenzivní kompozice vůní.

Pro alergiky máme tento vhodný tip:
- na oblečení, které jsme si vybrali pro určitou příležitost, během dne, či do práce roztřikněte ze vzdálenosti 25 - 30 cm vůni do vzduchu a nechte volně padat na připravené a vybrané oblečení (toto můžete udělat již den předem).
Pokud - naopak - máte rádi silné vůně, zvolte vůně s větším obsahem parfemace z kolekce parfémů Hot Collection nebo použijte další kosmetiku se stejnou vůní, jako jsou sprchové gely, krémy na ruce apod.
Pro ženy, které chtějí cítit vůni parfému ve vlasech, byly vytvořeny speciální parfémy vlasy s ceramidy, které nejen krásné voní, ale pečují zároveň o vlasy.
Všimněte si, že když budete používat stejnou vůni delší dobu, přestanete ji cítit, protože náš čich si na ní zvykne. V tomto případě změňte vůni. Nejideálnější je mít na toalením stolku nebo v koupelně několik vůní a vždy je používat podle příležitosi, během dne či v zaměstnání a v určitém ročním období.

Jak docílit jednoduchým způsobem prodloužení trvání vůně?
Tento způsob se jmenuje layering nebo-li vrstvení, překrývání vrstev vůně. Využívá se při nanášení řady kosmetických přípravků se stejnou vůni.
Základem layeringu je výběr aspoň dvou kosmetických přípravků se stejnou vůni k parfému nebo parfémované vodě. Obvykle to bývá sprchový gel a tělový balzám (mléko).
Díky intenzitě vůně je krásné voňavé aroma cítit na celém těle a jeho trvání je ještě větší. Milovníci silných vůní si mohou místo vůní z Klasické kolekce nebo Luxusní kolekce vybrat parfémy z kolekce HOT Collection s delším trváním vůně a silnější parfemací až 30%.

Jak docílit trvalejší a silnější vůně?
Používejte kosmetické přípravky podle pořadí, začínáme sprchovým gelem při sprchování nebo koupeli, který zanechá na pokožce příjemnou vůni.
Tuto vůni se oplatí po utřeni těla posílit nanesením hydratačního tělového balzámu (mléka). Používání balzámu (mléka) doporučujeme zvláště pro osoby se suchou pokožkou, u kterých právě vůně parfému dlouho nevydrží.
Osoby s mastnou pletí nebo se sklonem k pocení by měly tělový balzám (mléko) nahradit jiným parfémovaným kosmetickým přípravkem (např. parfémovaný deo-roll on nebo antiperspirant).
Péči úpravu dokončíme nanesením parfému na krk, dekolt, zápěstí nebo do ohybu loktu. Výběr máte ze široké šály dámských a pánských vůní z Klasické kolekce, Luxusní kolekce, HOT Collection nebo vůní s feromony.

Layering pro muže.
Muži mají při využití layeringu (vrstvení) ještě další možnost. Mohou použít ve stejné vůní také přípravky na holení, tedy mohou začít svůj den ranní sprchou s parfémovaným sprchovým gelem a při holení použít pěnu na holení, balzám po holení a vodu po holení ve stejné vůni. Vůně se tak na krásně jemné tváři udrží velmi dlouho. Nakonec stačí použít parfémovanou vodu nebo parfém a efekt trvalého udržení vůně bude velmi znatelný.
Široké produktové řady.
FM Group World nabízí širokou produktovou řadu.
Například ženy - uživatelky vůně FM 081 v parfémech nebo vůni s feromony mohou ve stejné vůni využít sprchový gel, tělové mléko, deo-roll on a jemný parfém na vlasy a ke každodennímu používání krém na ruce a nehty.
Vůně FM 052 pro muže je k dispozici nejen ve sprchovém gelu, tělovém balzámu, v krému na ruce, antiperspirantu v kuličce, ale rovněž v pěně na holení, balzámu po holení a vodě po holení.

V opojení vůně - Kosmetická poradna online a Parfém párty.
Cílem layeringu je zvýšení trvání intenzivní vůně. Vůně, které v tomto procesu používáte by neměly být příliš těžké a silné, aby konečný výsledek nerušil a nebyl těžký pro vaše okolí.
Termín layering má v parfumerii ještě další význam. Znamená také proces kombinací různých vůní. Chcete-li, aby tento nelehký proces byl úspěšný, musíte být velice kvalifikovaný.
Využijte k tomuto účelu kosmetickou poradnu online přes skype (nick: jarosbo) Po - Pá od 8 - 17 hodin.
Dále pořádáme "Parfém párty" (program: individuální výběr vhodné vůně a kosmetických přípravků Federico Mahora a současně objednání) - nutné telefonicky objednat termín a místo konání - mobil: 733 428 600


Jari Böhlerová
za firmu Nayrouse Cosmetic


Speciální nabídka - výprodej - akce


Slevy v měsíci červen

FM 223 La Lune 18 Dolce/Gabbana - unisex DOPRODEJ
FM 223 La Lune 18 Dolce/Gabbana - unisex DOPRODEJ
375,- Kč  225,- Kč
Ušetříte: 40% z ceny
FM 068 Men Dolce&Gabanna DOPRODEJ
FM 068 Men Dolce&Gabanna DOPRODEJ
375,- Kč  225,- Kč
Ušetříte: 40% z ceny
FM 093 Azaro Chrome DOPRODEJ
FM 093 Azaro Chrome DOPRODEJ
375,- Kč  225,- Kč
Ušetříte: 40% z ceny

| Exit316 | Grafický design | ProChrist | Shipito | Najdi Slevu | ONCZ.NET | Evropský katalog | ETARGET | Nejnižší ceny | MMS | Holiday | A-PRAHA | Inteligentní plastelína | Last Minute | In-oblečení | Ceny Zboží | Accommodation in Prague | Najdu Zboží | Cenový Rádce.cz | Sladká kytica | Hledej Ceny | Premium Flora | Čokoláda GOLDKENN | Job3000 | Acanashop | Sbírej fazole | Wedos | USA SERVIS | INVIA | Internetmarketing | Astratex | Autanet | Na jídle záleží | SEO Asistent | WEBSURF | Evrsoft | Zeewa | Kofi DXN Europe | TWR | SuperLink | Nama | Xmode | Jiří Zmožek | ŽywaWoda | Facebook | Pro zdraví | Šperky | SeoSurf | Lidé.cz | Šumperské.info | ČCE | FCC | Ubytování | PageRank | Ověřené internetové obchody | NETLOG | Red Mushrooms | Chemitrails | Autofólie-tónování autoskel | Finclub | Parfémy FM Group | MějSeHezky | Pozemky Unhošť | Linia | Katalog | Netinzerce | Wedos | Webhosting | KuponPlus | Ubytování ČR | KontaktyFirem.cz | Firmy G6 | InternetLink.cz | Katalog firem zdarma - Firemní.net | Klub Dr. Nona | Archea | BJB | CZECH B2C | Digitální obchodník | Plná peněženka